Cautare produse

Livrare Gratuită pentru comenzile mai mari de 100.00 lei 10% reducere suplimentară COD: SALE10

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

intrebari frecvente

Cum plasez o comanda pe site?

  • Alege produsul si marimea dorita
  • Click pe "Adauga in cos"
  • Click pe "Finalizeaza Comanda"
  • Completeaza toate campurile necesare si apoi click pe "Finalizeaza Comanda".

In cat timp imi primesc coletul?

Din momentul in care ai primit confirmarea de comanda pe adresa de email indicata in formularul de comanda, in termen de 2-4 zile un curier te va contacta pentru predarea coletului.

Cum pot plati comanda?

Avem disponibile 2 variante in care poti plati comanda ta:

  • Plata la livrare(ramburs)
  • Plata direct in site cu cardul (plata securizata 100% prin intermediul BTpay)

Am platit cu cardul, insa plata a esuat. Cum procedez?

Daca plata cu cardul, din varii motive a esuat, poti solicita un nou link de plata, prin email la adresa: contact@evendi.ro in care te rugam sa mentionezi numarul de comanda, pentru care doresti doresti sa faci plata.

Vreau sa fac un retur. Cum procedez?

  • Completeaza online formularul de retur, accesand link-ul: Inregistrarea retur
  • Aseaza articolele in colet in ambalajul lor original
  • Lipeste pe coletul sigilat AWB-ul de expeditie, pe care l-ai primit in colet
  • Contacteaza Fan Courier pentru a stabili ridicarea coletului: 021 9336

Am pierdut AWB-ul de retur. Ce pot sa fac?

Trimite un email la adresa: contact@evendi.ro in care te rugam sa mentionezi numarul de comanda, pentru care doresti doresti sa faci returul si ti-l trimitem imediat.

Am primit un produs cu defect. Cum rezolv?

  • Completeaza online formularul de retur, accesand link-ul: Inregistrarea retur
  • La motiv retur te rugam sa selectezi: produs cu defect
  • Aseaza articolele in colet in ambalajul lor original
  • Lipeste pe coletul sigilat AWB-ul de expeditie, pe care l-ai primit in colet.
  • Contacteaza Fan Courier pentru a stabili ridicarea coletului: 021 9336
Info: In aceasta situatie, dupa verificarea produsului/defectului, daca se confirma acest lucru, costurile de retur vor fi suportate de catre evendi.ro

Cum pot schimba un produs cu o alta marime sau alt produs?

Avem disponibila doar optiunea in care trimiteti produsul in retur, urmand pasii de retur, iar dvs. plasati o noua comanda cu produsul/produsele dorite.

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat ?

Perioada de rambursare este intre 10-14 zile de la primirea returului in depozitele noastre.

Cum anulez o comanda?

Trimite un email la adresa: contact@evendi.ro in care te rugam sa mentionezi numarul de comanda pe care doresti sa o anulezi.

Nu am primit factura in colet. Cum pot intra in posesia ei?

  • Factura aferenta comenzii se trimite in format electronic, pe adresa de email mentionata din formularul de comanda.
  • Daca doriti sa primiti din nou factura in format electronic, trimite un email la adresa: contact@evendi.ro in care te rugam sa mentionezi numarul de comanda pentru care doresti factura.

Ce se intampla cu datele mele personale ?

Toate datele solicitate la finalizarea comenzii sunt folosite pentru a putea factura si livra comanda catre tine. Datele tale sunt pastrate in scopuri legale conform legislatiei in vigoare.

Daca ti-ai exprimat acordul sa primesti informari de tip newsletter poti in orice moment sa soliciti sa fii exclus de pe aceste liste, daca aveti cont de utilizator pe site gasiti optiunea in Contul meu, daca nu sunteti inregistrat puteti trimite o solicitare pe email la contact@evendi.ro.

10% reducere la prima comandă

Înscrieți-vă pentru a rămâne la curent. Primiți actualizări, acces la oferte exclusive și multe altele.